Rezerwacja on line

Rezerwacja za pomocą kalendarza to dla mnie duże ułatwienie zwłaszcza w gorących terminach gdy moi ewentualni Goście spotkali się z odmową we wcześniejszych obiektach, chcą mieć temat załatwiony i nie błądzić po czeluściach internetu w oczekiwaniu na odpowiedź. No i dochodzimy do sedna sprawy: z tą odpowiedzią to u mnie jest … wybaczcie proszę – różnie, nie mam recepcji, nie jestem cały czas podpięta do komunikatorów powiem więcej gdy jestem w pracowni lub w stajni potrzebuję skupienia, nie lubię się wtedy rozpraszać, więc kocham mój kalendarzyk on line, jest taki pilny i się nie myli i zawsze wyspany;)

Kochani rezerwujcie samodzielnie, a jak coś pójdzie nie tak odklinam, macie na poprawki lub anulacje 48 godz.

W ostatnim formularzu /podsumowaniu macie w prawym górnym rogu dane do przelewu zadatku. Wysokość zadatku wyświetla sie Wam na czerwono.

w tym samym czasie na podany wcześniej mail wysłane są szczegóły rezerwacji, w mailu macie te same informacje i w każdej chwili do wglądu gdyż po wyjściu z systemu rezerwacyjnego nie da się już tam wrócić.

Po tych czynnościach Wasza rezerwacja jest już widoczna w podglądzie kalendarza. Innym zainteresowanym Wasz termin już się nie wyświetla, ja natomiast widzę ją jako niepotwierdzoną, zwykle czekam na wpłatę zadatku 2-3 dni zdarza się, że ktoś anuluje i jest kilku chętnych na dany termin proszę wtedy o natychmiastowy przelew gdyż inna osoba czeka na moje zielone światło. Po ukazaniu się Waszej wpłaty na kocie wysyłam potwierdzenie, Wasza rezerwacja ma już status potwierdzonej, możecie się pakować 🙂

Resztę brakującej sumy regulujecie już na miejscu – gotówką lub jeśli Wam wygodniej wpłacacie na podane dla zadatku konto całość przed przyjazdem, ważne by podczas zakwaterowania końcowa wpłata była już widoczna.

Wypełniając formularz nie zostaniecie zapytani o nr kont czy kart kredytowych, zadatek wpłacacie z własnego banku jako Wy, na Waszych kontach nic nie zostanie zablokowane lub pobrane. Tak jak wspomniałam wyżej jeśli zmienicie zdanie piszcie do mnie ( kontak@domwbieszczadach.pl ) z prośba o anulacje , do 48 h bez-kosztowo.

PS

Jeśli potrzebujecie pogadać ze mną dzwońcie lub piszcie zapraszam serdecznie, czasem pojawiają sie pytania które chcecie mi zadać zanim klikniecie rezerwuję , ( większość powtarzających sie pytań znajdziecie w zakładce O nas -> Pytania i odpowiedzi ) rozumiem to bo sama będąc na Waszym miejscu chciałaby wiedzieć czy osoba do której jadę na tydzień to nie nadąsana królewna 🙂

Cze

Login